Přijatá zpráva - výzva

Zadávací řízení Výměna oken v Léčebně zrakových vad ve Dvoře Králové n/L
Odesílatel Jan Fíla
Organizace odesílatele Město Dvůr Králové nad Labem [IČO: 00277819]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 06.09.2013 07:52:03
Předmět Výzva

VÝZVA

k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce podle Vnitřního předpisu města Dvůr Králové nad Labem – Pravidla pro zadávání zakázek malého rozsahu městem Dvůr Králové nad Labem

Město Dvůr Králové nad Labem vyzývá oslovené uchazeče k podání nabídek a k prokázání splnění kvalifikace ve věci následující veřejné zakázky malého rozsahu:

„Výměna oken v léčebně zrakových vad ve Dvoře Králové n/L“


Podmínky zadávacího řízení veřejné zakázky malého rozsahu

1) Identifikační údaje zadavatele
2) Druh a předmět veřejné zakázky malého rozsahu
3) Doba a místo plnění veřejné zakázky malého rozsahu
4) Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
5) Povinné náležitosti a podmínky nabídky
6) Zadávací dokumentace
7) Způsob, místo a lhůta pro podání nabídky
8) Otevírání obálek s nabídkami
9) Způsob hodnocení nabídek
10) Zadávací lhůta
11) Další informace a podmínky zadání veřejné zakázky


1) Identifikační údaje zadavatele

Město Dvůr Králové nad Labem, nám. T.G. Masaryka čp. 38
544 17 Dvůr Králové nad Labem
Tel.: 499318111
Fax : 499320171
Bankovní spojení: ČSOB, a.s. Dvůr Králové nad Labem
č. ú.: 187589301/0300
IČO: 277 819
DIČ: CZ 277 819

Ve věcech veřejné zakázky jsou oprávněni jednat :
Ing. Radmila Horáček Fiľakovská - vedoucí odboru rozvoje, investic a majetku města, MěÚ Dvůr Králové nad Labem, tel. 499 318 134, e-mail: filakovska.radmila@mudk.cz
Technické informace zajišťuje: Tomáš Machek, referent odboru rozvoje, investic a majetku města MěÚ Dvůr Králové nad Labem, , tel: 499 318 278, e-mail: machek.tomas@mudk.cz.

2) Druh a předmět veřejné zakázky malého rozsahu
Jedná se o výměnu 63 kusů dožilých dřevěných špaletových oken za okna plastová jednokřídlá o stejném rozměru a členění dle původních. Okna budou vyrobena minimálně z 5-ti komorového plastového profilu s dorazovým těsněním a opatřena izolačním dvojsklem. Součástí bude dodávka a instalace připojovacích pásek. Nové budou vnitřní parapetní desky z lamina nebo plastu – dodávka i montáž a žaluzie nebo rolety. Po montáži budou zednicky začištěna ostění a nadpraží po vybouraných špaletových oknech a proveden hrubý úklid. Součástí dodávky je i vybourání a ekologická likvidace původních oken.


Předpokládaná hodnota zakázky činí 850.000 Kč bez DPH

Zadavatel umožní uchazečům prohlídku budoucího místa plnění, která se uskuteční dne 12.09.2013 od 10 hodin. Sraz zájemců o prohlídku bude před Léčebnou zrakových vad, Palackého 840, Dvůr Králové nad Labem. Kontaktní osoba Tomáš Machek tel.499 318 278.


3) Doba a místo plnění veřejné zakázky malého rozsahu

Termín zahájení 04.10.2013
Termín dokončení (dodání) 22.11.2013


Uchazeč může nabídnout kratší (jiné své) lhůty.

Místo plnění:Léčebna zrakových vad, Sladkovského 840, Dvůr Králové nad Labem.


4) Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
Základní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč předložením živnostenského listu a výpisem z obchodního rejstříku, pokud je zde zapsán. Uvedené doklady budou předloženy v prostých kopiích, v případě potřeby nebo nejasností bude vyžádáno doplnění.


5) Povinné náležitosti a podmínky nabídky :
Jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy.


6) Zadávací dokumentace
Základní zadávací dokumentace je přílohou této výzvy. Projektovou dokumentaci včetně výkazu výměr je možné získat na internetových stránkách https://zakazky.mudk.cz/


7) Způsob, místo a lhůta pro podání nabídky
Nabídky se podávají v písemné formě, v jednom vyhotovení, v zalepené obálce označené „Výběrové řízení akce: Výměna oken LZV - Neotvírat“
Nabídky lze podat osobně nebo zaslat doporučeně poštou. Místem pro podání nabídky je podatelna Městského úřadu Dvůr Králové nad Labem, nám. T.G. Masaryka č.p. 38, 544 17 Dvůr Králové nad Labem.
Lhůta pro podání nabídky je nejpozději do : 19.09.2013 v 10:00 h.
Nabídky doručené zadavateli po uplynutí této lhůty nebudou otevřeny a nebudou zahrnuty do hodnocení. Včasnost doručení doporučenou poštou je rizikem uchazeče (rozhodující je termín převzetí nabídky zadavatelem).

8) Otevírání obálek s nabídkami
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční na Městském úřadu Dvůr Králové nad Labem dne 19.09.2013 ve 11:00 hod, bez možné účasti uchazečů.

9) Způsob hodnocení nabídek
Základním hodnotícím kritériem pro zadání této veřejné zakázky je:
nejnižší nabídková cena celkem, bez DPH………………..100%

Vlastní výběrové řízení bude probíhat prostřednictvím e-aukčního softwarového systému E-ZAK dne 23.09.2013 v 10.00 hod. Nabídková cena bude vstupní nabídkou do elektronické aukční síně!!

Zhotovitelem nabídnutá záruka bude mít trvání min. 60 měsíců od data převzetí stavby.



10) Zadávací lhůta
Zadávací lhůtou se rozumí doba, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni.
Tato lhůta činí 30 kalendářních dní a počíná běžet dnem následujícím po dni, kdy byly otevřeny obálky s nabídkami.
Uchazeči, jehož nabídka byla vybrána jako nejvhodnější, se tato lhůta prodlužuje do uzavření smlouvy, nejvýše však o dalších 30 kalendářních dnů.

11) Další informace a podmínky zadání veřejné zakázky
Zadavatel si vyhrazuje právo i následně upřesnit podmínky a rozsah veřejné zakázky, omezit její rozsah, nevybrat žádnou z nabídek, popř. veřejnou zakázku zrušit, případně neuzavřít smlouvu.
Náklady spojené s podáním nabídky na veřejnou zakázku a případným uzavřením smlouvy nese uchazeč.
Předložené návrhy zůstávají založeny u zadavatele a nevracejí se uchazečům. Obsahuje-li nabídka uchazeče osobní údaje ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, uděluje uchazeč podáním nabídky souhlas s jejich zpracováním pro potřeby zadávacího řízení.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat s uchazeči o smluvních podmínkách realizace zakázky a o nabídkové ceně v zadávací lhůtě před uzavřením smlouvy.
Zadávání zakázky malého rozsahu městem Dvůr Králové nad Labem probíhá podle vnitřního předpisu města Dvůr Králové nad Labem.

Tuto výzvu k podání nabídek schválila rada města svým usnesením ze dne 20.08.2013.


Ve Dvoře Králové nad Labem dne 20.08.2013


Přílohy :
Základní zadávací dokumentace




Ing. Radmila Horáček Fiľakovská v.r.
vedoucí odboru rozvoje, investic a majetku města
a pověřená RM