Stručný popis předmětu:
Předmět průzkumu trhu část 3.1:
předmětem průzkumu trhu je cenová nabídka při odběru služeb od vybraného dodavatele v kombinaci poskytování služeb k části průzkumu trhu č. 1 a části průzkumu č. 2.1. Smyslem předmětu částí 3.1 je případné zvýhodnění služeb ze strany dodavatele při podpisu smlouvy na obě části poskytovaných služeb.
Předmět průzkumu trhu část 3.2:
předmětem průzkumu trhu je cenová nabídka při odběru služeb od vybraného dodavatele v kombinaci poskytování služeb k části průzkumu trhu č. 1 a části průzkumu č. 2.2. Smyslem předmětu částí 3.2 je případné zvýhodnění služeb ze strany dodavatele při podpisu smlouvy na obě části poskytovaných služeb.
Pokud dodavatel nebude schopen poskytnou nabídku v rámci části 2 pro obě varianty technického řešení, vyplní v příloze č. 4 ("Soupis služeb průzkumu trhu k části 2.1 a 2.2") jen tu variantu, kterou je schopen poskytnout.