Stručný popis předmětu:
Cena záručního a pozáručního servisu včetně údržby (maintenance), dodávek spotřebního materiálu (papír, tonerové náplně), cestovních nákladů a dalších uvedených činnosti v části - Vymezení předmětu dodávky, bude uchazečem uvedena na období 36 měsíců a bude součástí nabídkové ceny.
Předpokládaná období plnění předmětu smlouvy od 1.10.2013 do 30.9.2016.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mudk.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídek | Výzva k podání nabídek | SMS-centralni_tiskove_reseni-v yzva.pdf | 83.50 KB |
Zadávací podklady | Zadávací podklady | SMS tiskárny - zadávací podklady.doc | 56.00 KB |
Příloha č. 1 - Seznam zařízení | Příloha č. 1 - Seznam zařízení | Příloha_1.xlsx | 11.65 KB |
Příloha č. 2 - Výkaz-výměr | Příloha č. 2 - Výkaz-výměr | Příloha_2.xlsx | 10.84 KB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
20.06.2013 15:09 | výzva | Ondřej Samek | Výzva k podání nabídek |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL elektronické aukce | https://aukce.zakazky-online.cz | |
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.mudk.cz/vz00000077 |