Název: Servisní a materiálová smlouva – centrální tiskové řešení
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Cena záručního a pozáručního servisu včetně údržby (maintenance), dodávek spotřebního materiálu (papír, tonerové náplně), cestovních nákladů a dalších uvedených činnosti v části - Vymezení předmětu dodávky, bude uchazečem uvedena na období 36 měsíců a bude součástí nabídkové ceny.
Předpokládaná období plnění předmětu smlouvy od 1.10.2013 do 30.9.2016.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněnou výzvou
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
950 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Město Dvůr Králové nad Labem
IČO: 00277819
Poštovní adresa: Náměstí T. G. Masaryka čp. 38
Dvůr Králové nad Labem
544 17
Název oddělení:
Odbor informatiky
Id profilu zadavatele ve VVZ: 350158
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mudk.cz)